28 Mayıs 2018 Pazartesi

En İyi Video Düzenleme Programı – Sony Vegas Pro


En İyi Video Düzenleme Programı – Sony Vegas Pro Neden Bu Kadar Popüler

En iyi video edit yani düzenleme programı olan sony vegas pro neden bu kadar iyi ve dünyada en çok kullanılan programlar arasında yer alıyor.

İlk neden sony markasının getirdiği kalite hissinden dolayı diyebiliriz. Tabi bu etmen tek başına bir koşul sağlamıyor, İçeriği ile isterseniz profesyonel bir film bile oluşturabilirsiniz. Diğer video düzenleme programları sony vegas kadar özelliğe sahip değil. Tabi diğer kullanıcılar ara yüzü basit olan Windows movie maker gibi basit programlar da tercih edebiliyor. Ancak profesyonel olarak bu işi yapmak isteyenler için birçok özelliği bir arada bulunduran sony vegas pro bu iş için biçilmiş kaftan demek mümkün. Ayrıca bu programı kullanmayı hiç bilmeyen biri bile youtube , forum ve blog sitelerinden bir çok kaynak bulabilirler. Mesela ben sony vegasın bir özelliğini kullanmak istemiştim ama bir türlü yapamıyordum. Hemen Google’da arattım, karşıma bir sürü video çıktı ve işimi kolaylıkla halletmiş oldum. Diğer türlü büyük bir zamanımı bu programı öğrenmek için harcayacaktım.

1 yorum:

  1. Bu programın en iyi özellikleri , kolay ve anlaşılır bir arayüze sahip olması ve kolay bir şekilde öğrenebilir olması.

    YanıtlaSil