16 Aralık 2019 Pazartesi

Alibeyköy Nakliyat - Nakliyeci Önerim

Alibeyköy Mahallesi Eyüp ilçesine bağlı ve İstanbul ilinde bir bölgedir. Bu bölgede hizmet veren nakliyat365 adındaki bir siteden bulduğum nakliyeci işinde son derece iyi ve çok uygun fiyatlara nakliye hizmeti veriyor.

Nakliyat 365 firması dediğimde bir web sitesi ile karşılaştım, çok basit bir site gibi duruyor ama serbest çalışan bir kişi olduğu için çok yeterli bir siteye sahip. İnsanlar alibeyköy nakliyat diye arama yaptığında işini en hızlı ve ekonomik bir şekilde halletme derdindeler. Bende bu şekilde düşündüğüm için bu nakliyeciden fiyat aldım ve işini iyi yapıp yapmadığını bilmeden çalışmaya başladık. Gerçekten işinde çok iyi bir kişi ve gayet uygun fiyat verdi.

Ev taşımak istediğimi belirttiğimde bana daire kaç odadan oluştuğunu, kaçıncı kattan kaçıncı kata taşınacağını, nereden nereye taşınacağını, elemanlı mı elemansız mı taşınacağını ve taşınacak yerde asansör olup olmadığı gibi fiyata etki edecek sorular sordu.  Bene doğru kişi ile çalışacağımın farkına vardım. Çünkü bu sorular fiyata doğrudan etki edecek hususlardı.

Bende ucuz pahalı demeden bu Alibeyköy nakliye işimi bu abiye yaptırdım. İşimiz çok uzun sürmeden bitti. Ben aslında işimizin biraz uzun süreceğini tahmin ediyordum ama gayet kısa sürede işimiz bitti. Sizde alibeyköy nakliye firması arıyorsanız linkini verdiğim sitedeki nakliyeci ile çalışabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder