6 Nisan 2019 Cumartesi

Godzilla (2014)

Godzilla 3D olarak 2014 yılında vizyona giren bilim kurgu , aksiyon ve macera türünde efsanevi çizgi roman ve film karakterinin yeni versiyon bölümü.  Godzilla (2014) filminin yönbetmenliğini usta oyuncu Gareth Edwards yapmakta. Godzilla filminin oyuncu kadrosunda ise Aaron Taylor-Johnson, Bryan Cranston ve Ken Watanabe gibi ünlü isimler bulunuyor. Godzilla filminin konusunda, Filipinler yakınlarında bir dev yaratığın izlerine rastlanır ve bu yaratığın ne olduğunu anlamakta güçlük çekilir. Çok zaman geçmeden yaratığın Godzilla olduğunu anlarlar. Film severlere aksiyon ve macerayı sonuna kadar hissettiren filmin 2 serisi olan godzilla 2 filmi yakın bir tarihte sinemalarda olacak. Godzilla 2 filmi 2019 yılının mayıs ayının son günlerinde vizyona girecek. Linkini verdiğim siteden film ile ilgili detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Vizyon tarihi 16 Mayıs 2014 (2s 3dk)
Yönetmen Gareth Edwards (II)
Oyuncular: Aaron Taylor-Johnson, Bryan Cranston, Ken Watanabe
Tür Bilimkurgu, Aksiyon, Macera
Ülke ABD

1 yorum:

  1. Bu film çok güzel mutlaka izleyin. Seyrettiğim filmler arasında en iyi godzilla filmi olacak. Yeni çekim teknikleri ile beraber oldukça başarılı bir görsel şölen bizi bekliyor. Ben bütün godzilla serilerini dvd olarak izledim ve bu seriyi çok büyük bir merakla bekliyorum. Bazı insanlar godzilla 2 filmini beğenmiyor ama hiç izlemedikleri için ön yargılı baktıklarını düşünüyorum. Bende ilk başlarda bu filme ön yargılı bakıyordum ama fantastik ve bilim kurguyu ve aksiyonu çok iyi yorumlayan bir başyapıt.

    YanıtlaSil