8 Nisan 2019 Pazartesi

Siyah Giyen Adamlar 2

Siyah giyen adamlar 2
Siyah giyen adamlar 2 (men in black 2)hakkında yorum ve film hakkında bilgiler vereceğiz. Bu filmi seçmemdeki amaç insanlara güzel bir film önerisi verme isteğimden geliyor. Bir çok bilim kurgu türü izlemişsinizdir. Ancak bu bilim kurgu filminin türü diğerlerinden biraz farklı. Bu film hem komedi , hem aksiyon ve ufuk açıcı bir yanı bulunmakta. Sizlerden şöyle bir soru gelebilir; neden filmin ilk serisinden başlamadınız diye sorabilirsiniz. Filmin ilk serisinden başlamayı Siyah giyen adamlar 2 filmi ile başlamamdaki amaç; film sersinin en sevdiğim filmi bu seriydi. İnsanlar genellikle beğendiği film serisinin bütününü ele alır ama ben en sevdiğim seri olan Siyah Giyen Adamlar 2 filmi ile başladım. Filmi biraz anlatacak olursam, filmin konusunda dünyayı ele geçirme planları kuran bazı dünya dışı yaratıklar bulunmaktadır. Bu tehlikeli savuşturma görevini üstenen gizli bir üs bulunmakta. Bu gizli teşkilatta görevli Ajan J ve Ajan K bu göreve verilir. Bu iki ajan dünyayı uzaylı saldırısından kurtarmak için ellerinden geleni yapmaktadır. 2019 yılında vizyona girecek serinin son filmi olan siyah giyen adamlar 4 filmi de oldukça güzel bir kadroya sahip. unutmadan Siyah Giyen Adamlar film serisinin toplamada 4 filmi bulunmakta. Son film 2019 haziran ayında vizyonda olacak. Serinin bu son filminde Ajan J ve Ajan K maalesef yer almıyor. Onun yerine son dönemlerin en iyi sinema oyuncuları baş rolü paylaşıyorlar. Sonuç olarak filmi bir bütün halinde izlemek için Siyah Giyen Adamlar 2 filmi ile başlamanız biraz saçma olur biliyorum. Eğer bu filmi tek atımlık bir film olarak görüyorsunuz 2. filmden başlamanızı öneririm. Siyah Giyen Adamlar 2 filmini beğenirseniz bütün seriyi bir solukta izleyebilirsiniz. Saygılarımla..

1 yorum:

  1. Saol kardeşim güzel bir paylaşım olmuş. Ben bu filmi daha önce gördüm ama izlememiştim. Önerin için tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil