10 Nisan 2019 Çarşamba

Men in Black: International - Siyah Giyen Adamlar 4

Men in Black: International , Men in Black 4 veya Türkçe çevirisi ile Siyah Giyen Adamlar 4: Global Tehdit filmi hakkında bilgi vermeye çalışacağız. Efsane bir bilim kurgu ve komedi türü filmin son serisi 2019 itibari ile sinemalarda olacak. Ancak filmin hayranları Ajan J ve Ajan K olmadan filmi beğenecekler mi merak konusu. Ben kendi düşüncelerimi aktarmak istiyorum. Benim için Men in Black 4 filmi 2019 yılında merakla beklediğim en iyi film diyebilirim. Çünkü beni derinden etkileyen ve aynı zamanda güldüren başka bir film hatırlamıyorum. Biraz açacak olursak insanların var oluş üzerine onlarca makale kalem aldığı ve onlarca kuram kurdukları bir gerçek. Siyah Giyen Adamlar filmi uzaydaki insanların; hem bizler hem diğerleri için aynı ortamın olmadığını ve farklı ortamlarda olmamıza rağmen benzer düşünceleri paylaştığımızı aktardı.
Daha da derine indiğimde var oluş sebebimizi bir kenara bıraktığımızda, insanlar ve diğer canlılar aslında aynı soruyu soruyor; biz nereden geldik ve bizim yaşamdaki amacımız nedir. İyiler ve kötüler , güzel ve çirkin , sağlam veya sakat. Bu kavramlar kainattaki herkes için geçerli. Yani GORA filminde denildiği gibi uzaylı da olsa insan insandır. Ben bu çerçeveden filmi izlediğimde ufkum açılmıştı. İşte tam burada bir aydınlanma geldi, evrende yalnız değiliz, onlarda bizim gibi hayatını sürdürmek için yaşayan canlılar. Tıpkı hayvanlarda olduğu gibi yaşamsal döngüsü içerisinde bütün canlılar kendini mutlu etmek için yaşıyor. Siyah Giyen Adamlar 4 : Global Tehdit filmi mutlaka izleyeceğim. Ancak beni üzen bir durum var Will Smith ve Tommy Lee Jones olmadan filmin tadının çıkıp çıkmayacağı. İşte bütün mesele filmin gerçekten kaliteli bir yapım mı, yoksa para için çekilmiş kalitesiz ve özensiz bir film mi olacağı.
Yazımın sonlarına gelirken Men in Black: International veya Siyah Giyen Adamlar 4: Global Tehdit nasıl istiyorsanız öyle deyin, ben bu filmi ilk çıktığı gün koşarak izlemeye gideceğim. Chris Hemsworth, Tessa Thompson ve Liam Neeson nasıl bir oyunculuk çıkaracaklar ve kendilerini bizlere sevdirecekler mi çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder