30 Mart 2019 Cumartesi

En iyi Aksiyon Filmleri 2018

En iyi Aksiyon Filmleri 2018 konulu yazımızda 2018 yılında çıkmış ve çok beğenerek izlediğim filmleri listeledim umarım beğenirsiniz. Son 20 yıldır özellikle son 10 yıldır aksiyon film türündeki filmler eskisine nazaran daha kaliteli ve izleyiciye dokunur cinsten yapımlar sunuyor. Ben eski tür aksiyon filmlerini sevmeme karşın yeni çıkan filmler de dikkatimi bir hayli çekmiş durumda. Bir blog yazarı olarak değilde bir arkadaş olarak size büyük araştırmalarım sonucunda 2018 aksiyon filmlerinin adlarını paylaşacağım. Ayrıca bir dost sitemizdeki en iyi aksiyon filmleri 2019 listesine de bir göz atmanızı önereceğim. Adam bu işi biraz profesyonel tutmuş , benim gibi kısadan bir açıklama yapmak yerine 2019 yılına damga vuracak ve en çok konuşulan filmlerinin listesini oluşturmuş. Neyse lafı fazla uzatmadan bir açıklamaya daha değinmek istiyorum. Buradaki 2018 aksiyon filmlerini ben kendi şahsi kararım ile oluşturdum, sonra vay efendim benim beğendiğim filmler bu listede yer almıyor yada benim sevmediğim bir aksiyon filmini neden listeye ekledin diye bir serzenişte bulunmazsanız sevinirim. İtici olmak istemiyorum ama bazı kişiler bana direk hakaret ve küfürleri içeren söylemlerde bulunabiliyorlar. Lafı uzatmayayım dedim ama bira uzadı galiba. Evet 2018 yılına damga vuran aksiyon filmleri karşınızda.


  1. Aquaman
  2. Bumblebee
  3. Venom: Zehirli Öfke
  4. Deadpool 2
  5. Gökdelen
  6. Ölümcül Makineler
  7. Creed II: Efsane Yükseliyor
  8. Avengers: Infinity War
  9. Örümcek Ağındaki Kız
  10. Black Panther
  11. Alfa Kurt
  12. Blood brother
  13. Jurassic World: Yıkılmış Krallık
  14. Sicario: Day of the Soldado
  15. İlk Arınma Gecesi
Evet bana göre 2018 yılının en iyi aksiyon filmleri bunlar. Sizin 2018 aksiyon filmleri listeniz varsa yada en sevdiğiniz aksiyon filmi hangisi ise bunu yorum olarak yazarsanız diğer okuyuculara bir fikir vermiş olabilirsiniz. Sağlıcakla kalın hoşçakalın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder