21 Mart 2019 Perşembe

Gazi Mahallesi Esnafları

Gazi mahallesinde esnafları makalemizde, gazi mahallesinde oturup da hangi esnafların olduğunu bilmeyen çok vardır. Ben 18 sene Gazi mahallesinde yaşadım ve buradaki esnaf kültürünü başka hiç bir yerde bulamadım.
Ben şuan İstanbul anadolu yakasında oturuyorum ama gazi esnafını çok arar oldum. Buraya ilk taşınırken çok değişik duygular içindeydim. Yeni yaşantım nasıl olacak diye merak içindeyken birden bire esnafın ne kadar önemli bir yer tuttuğunu daha ilk günden hissettim. Buraya taşınırken bizi esnaf olarak uğurlayan gazi mahallesi nakliye hizmeti veren abi ile son kez konuştum. Bu son bir veda gibiydi. Bizim istediğimiz hiç bir şeyi ikiletmeden yaptı sağ olsun. Anadolu yakasına taşındığımda bazı şeylerin artık değiştiğini daha net anladım. Belki daha iyi olur dedim ama olmadı, gazi mahallesinin esnafları buradaki esnaflardan çok farklı.
Yazımın sonuna geliyorum, bizi uğurlayan ve nakliye hizmeti yapan bu firmaya sonsuz teşekkür ederken gazi esnafını buradan sonsuz bir şekilde teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder