21 Mart 2019 Perşembe

Youtube Ne Kadar Para Kazandırıyor

Youtube Ne Kadar Para Kazandırıyor

Youtube işine yeni başlıyorsanız en çok sorduğunuz ve hali ile merak ettiğiniz en önemli nokta burası. Ben bir youtuber olarak şöyle açıklayabilirim. Yotube'da para kazanmak için 1000 abone ve 4000 saat barajını geçtikten sonra her 1000 ziyaretçiye yaklaşık 1 TL kazandım.

Youtube izlenme para hesaplama

Youtube'dan kazandığım bu parayı hesaplayacak olursak; 1 tlyi 1000'e böldüğümüzde 0.001 tl oluyor. yani 1 tıklama 0.001 tl ediyor.

Youtube 1000 izlenme kaç para

Youtube 1000 izlenme kaç para diye sorduğunuzda biraz önce bahsettiğim gibi 1000 tıklamaya 1 tl kazanıyordum. Ancak ben bu durumdan hiç memnun değildim, bu sebepten ötürü yabancı içerikler üretmeye başladım. Sonrasında günlük 1000 izlenmeye 1.5 lira ile 2.5 lira arasında bir yükselişe geçtim.

Youtube kaç aboneden sonra para veriyor

En çok sorulan sorulardan bir tanesi de Youtube kaç aboneden sonra para veriyor, bunun cevabını yine üst tarafta belirtmiştim, 1000 aboneyi geçtiğinizde ve 4000 saat izlemeyi geçtiğinizde, sitenizi incelemek için onaya gönderiyorsunuz. Daha sonrasında eğer kanalınız kaliteli ise para kazanmanız aktif oluyor.

Youtube para kazanma

Youtube para kazanma sanıldığın aksine zor bir iş gibi, hatta bazı youtube kanaları para kazanması aktif olamasına karşın kanallarını askıya aldılar. Kapatmadılar ama içerikte yüklemediler. Akmasa da damlıyor diyebilirim.

Youtube kaç para veriyor 2019


2019 itibari ile Youtube kaç para veriyor soruları çoğunlukta. Youtube kaç para veriyor sorusunun cevabı; ben geçen ay 80000 tıklamaya 1000 TL aldım. Ancak bu oran değişiklik gösterebilir.
youtube izlenme başına kaç para veriyor 2019,

Youtube 1 milyon izlenme kaç para


Benim yaptığım hesabı hatırlayacak olursak ve bu oran hesabından biğr hesaplama yaparsak, Youtube 1 milyon izlenme kaç para diye sorduğunuzda. 1000= 1 TL ise 1000000 izlenme = 1000 TL oluyor. Ancak kanalınızın türüne ve içeriklerin diline göre değişiyor bu durum.

Youtube'dan ne kadar para kazanılır

Youtube'dan ne kadar para kazanılır, bunun cevabını bana sorduğunuzda ben 80 bin ziyaretçiye 100 TL kazanıyorum demiştim. Sonuç olarak ben sinema üzerine bir kanal açtım ve biraz büyüdü. Eğer abonelerim artar ve yabancı hitim yükselirse az ziyaretçi alsam bile çok hada fazla para kazanabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder