2 Mayıs 2019 Perşembe

Yeşilpınar Nakliyat

Yeşilpınar Nakliyat Yeşilpınar evden eve nakliyat ev taşıma ofis taşıma parça eşya taşıma gibi hizmet veren bir firma tanıtacağım sizlere. Bu firma yaklaşık 30 yıldır hizmet vermektedir birçok müşterisi ve kurumsal firmaların tercih olmuş durumda.  Birçok evden eve nakliyat firması bulunmakta piyasada, insanlar işini iyi yapmadan parayı alıp gitme peşinde.

Bireysel bir esnaf olan Yeşilpınar nakliyat firması olarak karşımıza çıkan bu Nakliyat firması İstanbul'daki vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Bu firmayı tercih etmemdeki amaç ve sebep ucuz güvenilir ve İşinin ehli olarak,  işini seven biri olarak öne çıkmasıdır.

Ben Gazi Mahallesi'nden İstanbul'a taşınırken bu abi bir tanıdık vasıtasıyla ulaştım birçok teklif aldım. Çok düşük teklif verenlerde oldu çok yüksek verenlerde oldu ama Arif abiye güvendim ve oldukça iyi iş çıkardı her konuda bize yardımcı oldu. Dolap takma sökme de ufak bir ücret karşılığında her şey her işimizi halletti. O yüzden ben bu firmaya çok tavsiye ediyorum herkesin çalışmasını tavsiye ederim. Yeşilpınar nakliyat firması arıyorsanız Bu firma ile mutlaka iletişime geçin

1 yorum:

  1. İşim düşerse yeşilpınar nakliye firması olarak bu firma ile çalışabilirim.

    YanıtlaSil