6 Mayıs 2019 Pazartesi

Youtube Para Kazanma Açma 2019

YouTube'dan para kazanma açma 2019 yazımızda birçok youtuber'ın kanallarının para kazanmaya açılmasının istenmesi ile oluşturduğum bir yazıdır. YouTube kanalım para kazanma açılması için yapmanız gereken birkaç adım bulunmakta.

YouTube'dan para kazanmak için 4000 saat ve 1 abone şartı bulunmakta. Bu şartları sağladığınız takdirde YouTube kanalımızın incelenmesi için bir ön onay incelemesini gönderiyorsunuz. Eğer kanalı para kazanmaya uygunsa YouTube sizin para kazanma seçeneğini aktif hale getiriyor.

Benim başımdan geçen olayı anlatırsan ben 1000 abone ve 4000 saat limitini açtım ve YouTube'a kanalıma incelemesi için bir mail gönderdim. Aradan geçen 3 ay sonra kanalı para kazanmaya aktif hale geldi.

Daha sonra kanalım para kazanma aktif hale geldi ancak kazançlarım çok düşüktü. Kazançları yükseltmek için birkaç yöntem geliştirdim ve şu an ufak da olsa para kazanmaya başladığım.

Kanalı hızda tamamen özgün içerikler olması gerekiyor. Eğer Özgün içerik yoksa kanalı para kazanmaya aktif faaliyet gelmeyebilir. Büyük bir ihtimalle gelmeyecektit. Telif ihtarı ve cezası aldıysanız yine para kazanma seçeneği aktif hale gelmeyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder